Рассылка:  

Анонсы семинаров

Зустрічаємо НОВИЙ ЗАКОН з 10.06 №1217 Електонні трудові! Помилки в документах, Перевірки Держпраці та інше.

21.05.2021
11:00-14:00 - лекційна частина (3 години).,
Онлайн участь, платформа etutorium.
Доступ до відеоапісу - 1 місяць

СЕМИНАР ПРОВОДЯТ:

Галина Казначей

Галина Казначей - лектор-практик, експерт з питань трудового законодавства та оплати праці, провідний автор профільних видань, консультант.

НА СЕМИНАРЕ ВЫ УЗНАЕТЕ:
КАДРОВИЙ ВИБУХ НОВИН 2021! Зустрічаємо НОВИЙ ЗАКОН з 10.06 №1217 Електонні трудові! Помилки в документах, Перевірки Держпраці та інше.
ПРОГРАММА СЕМИНАРА:
1. Електронні трудові книжки ЗАКОН № 1217 вступає в силу 10 червня 2021р. ПЕРЕХОДИМО НА ЕЛЕКТРОННИЙ ВАРІАНТ ТК.
  • Детальний аналіз ймовірних і «неймовірних» помилок в трудових книжках. Приклади виправлення помилок. Помилки які можна не виправляти та помилки які виправити неможливо
  • Історії з життя трудових книжок в Судових рішеннях. Ви також вірите, що трудова книжка паперова не важлива для пенсії? Та, судова практика говорить інакше
  • Як перейти на електронні трудові?

2. Новації в застосуванні гнучкого режиму робочого часу:
  • Як по новому називається гнучкий режим робочого часу
  • Що це за документ письмове погодження між роботодавцем та працівником про застосування гнучкої режиму.
  • Що таке обліковий період при гнучкому режимі? Та яким документом встановлювати обліковий період? Новація, якої не було раніше
  • Як встановлюється гнучкий режим працівникам.

3. Дистанційна та надомна робота тепер різні речі - КЗпП змінено:
  • Правила встановлення дистанційної роботи та документальне оформлення;
  • Типова форма трудового договору для дистанційної роботи;
  • 2 в 1 дистанційна робота та робота в офісі: поєднання можливе!
  • Гарантований період вільного часу «дистанційну» та як врегулювати це питання?
  • Коли працівник може вимагати встановлення дистанційної роботи;
  • Різниця між дистанційною роботою та надомною
  • Реєстраційні листи робочих завдань, доручених «надомникам»? Що це, як виглядає цей документ? Зразок та рекомендації щодо застосування
  • ПВТР для надомника.
  • Питання техніки безпеки, виробничої санітарії, гігієни праці і протипожежної охорони за умов виконання обов’язків на дому
  • Документальне оформлення роботи на дому

4. Виправляємо помилки в «карантинних» кадрових документах:
  • Накази про встановлення неповного робочого часу;Накази про надання «карантинних» відпусток;
  • Накази про дистанційну роботу
  • Табелювання працівників у період карантину
  • Кадрова документація за період карантину вихідного дня.
  • Зміна режиму роботи працівників на період карантину чи правомірна і коли?
  • Інші «цікаві» помилки виправлені під час кадрових аудитів.
5. Держпраці контролює новими методами:
  • Планові та позапланові перевірки Держпраці;
  • Документи, які складають Держпраці під час та по завершенню заходів державного контролю;
  • Як і за що штрафують Держпраці: інші порушення , неоформлені працівники. Коли оштрафують, а коли буде шанс на виправлення!
  • Що слід перевірити бухгалтеру, який рахує зарплату аби не ставати «Спонсором» Держпраці!
Мова викладання: українська.

Вартість участі у вебінарі: 1099 грн.

Для участі у вебінарі у необхідно попередньо зареєструватися, надіславши повідомлення на електронну адресу ukrseminar@gmail.com, повідомивши найменування підприємства-учасника, кількість учасників і контактні телефони. Після реєстрації підприємство отримає індивідуальний рахунок на оплату семінару.

У вартість включено:
- 3 годинна лекційна частина - онлайн;
- відповіді на питання (в чаті, а також на електронну пошту)
- презентація лектора в електронному вигляді;
- доступ до відеозапису вебінару - 1 місяць, (після проведення вебінару - можна переглядати необмежену кількість разів і в зручний час);
- технічна підтримка, супровід.

Доступ до вебінарной кімнаті буде відправлений кожному учаснику після оплати ввечері напередодні, щоб ви могли протестувати обладнання (відбувається автоматично), друга посилання прийде на вашу електронну адресу за годину до початку вебінару. Вебінарная кімната буде відкрита автоматично за 30 хвилин до початку лекції.

У разі, якщо ви оплатили, але не можете взяти участь, то необхідно повідомити про це за 3 дні до початку вебінару і Ваша сума переходить на наступний вебінар.
Без повідомлення про відсутність, послуги вважаються наданими!

Пакет первинних документів (рахунок, акт і договір) - відправляємо на вашу поштову адресу після проведення вебінару, Укрпоштою.

РЕКВІЗИТИ ДЛЯ ОПЛАТИ:
Одержувач: ТОВ «УКРСЕМІНАР»
р / р: UA153808380000026005799968290, код ОКПО 37448710,
АТ «ПРАВЕКС-БАНК", м.Київ, МФО: 380838
Призначення платежу:
За інформаційно-консультаційні послуги, згідно рахунку № КВ-2105 від 19.05.2021 року.
Постачальник не є платником ПДВ, (на єдиному податку 5%).

* Готівкові платежі, приймаємо на карту "Приват" або "монобанк",
Напишіть на електронну адресу, відправимо реквізити карткового рахунку: ukrseminar@gmail.com

Попередня реєстрація:
Прямі номери офісу: (044) 361-52-77,
Мобільні номери офісу: +380996031033,
Viber / WhatsApp / Telegram: +380960172020.
Оформить заявку на участие:

1. Заполните всего три поля и наш менеджер свяжется с Вами, чтобы оформить заявку

Ваше имя*:
Ваш Email*:
Ваш телефон*:





2. Вы также можете сразу оплатить участие в семинаре, счет-фактура в формате Exel:


Фотогаллерея
Случайное фото:

перейти в фотогаллерею

співпрацюємо з системою Прозоро